Produse/Servicii care nu sunt acceptate la retur/renunțare
- produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator, indiferent dacă acestea au fost sau nu utilizate după desigilare (ex.: căști in ear);
- serviciile care au fost comandate de cumpărător și au fost executate cu acordul cumpărătorului;
- înregistrări audio sau video sigilate sau programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
- produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca și defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate, etc.;
- produsele software digitale, licențele digitale desigilate cu activare prin cod digital și orice coduri digitale alfanumerice de activare pentru sisteme de operare, aplicații, servicii, abonamente și portofele digitale;
- produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a căror furnizare a fost nevoie de plata în avans;
- folii de protecție pentru ecrane (statii, etc.) care au fost deja utilizate;
- produse de pe care au fost aduse modificari software la cele existente la cumpărare;
- acumulatorii (scosi din cutia originală);
- dacă au fost achiziționate mai multe produse din același model, se acceptă retur doar dacă unul singur a fost desigilat sau dezambalat;
- În cazul mai multor produse achiziționate printr-un credit, nu se va putea face returul unui singur produs, ci doar un retur integral, al tuturor produselor.
- În cazul în care se returnează un produs dintr-un pachet promoțional se va returna diferența dintre prețul de bază și cel promoțional al produsului returnat.
Descarca si completează formularul de retur, asigurându-te că produsul respectă conditiile de retur de mai sus.
În formular, alege una dintre opțiunile de retur:
o Doresc inlocuirea produsului cu unul nou
o Doresc sa il schimb cu un alt produs
o Doresc sa primesc contravaloarea in bani.
o Doresc sa primesc contravaloarea intr-un voucher.
Trimite formularul completat si semnat prin mail la adresa retur@2ck.ro
După aprobarea cererii, partenerul va anunta ca puteti trimite coletul.